Kamuyu Aydınlatma Platformuna (KAP) yapılan açıklamada, ''Tunceli GES projemizin yılın 3 çeyreğinde devreye girmesi planlanmakta olup, daha önce üretime başlamış olan Kütahya ve Bilecik GES tesislerimizle yıllık elektrik tüketimimizin yüzde 85 civarının 3 tesisimizde yapılan üretimin mahsuplaşmasıyla karşılanacak olup, şirketimizin faaliyet ve net gelirlerine yıllık bazda bahsi geçen tasarruf oranında pozitif katkı sağlaması beklenmektedir.'' denildi.
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 hayvancilikuzerine.com.tr Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.